CARMELO GARCIA “ QUE EL PP S’ENORGULLEIX DE LA POLÍTICA D’APARCAMENTS, ÉS LA PROVA DEL COTÓ PER ENTENDRE QUE GOVERNA PER A LES GRANS EMPRESES”

 

EU afirma que tot el que s’ha fet des de l’ajuntament en la materia ha estat en vistes al lucre privat i no per solventar un problema de la ciutadania.
El candidat a l’alcaldia de Castelló per Esquerra Unida-Verds-PCPE-IR, Carmelo Garcia, ha afirmat aquest matí, que la instrumentalització del PP del que ha estat la seua política d’aparcament soterranis frega d’indecència política “ el mateix dia que baix el lema de “Pasión por Castellón”, inunden els mitjans de comunicació fent propagada institucional com ajuntament  de les suposades fites aconseguides en el número de places privades d’aparcament soterranis a la ciutat, els candidats locals del PP es dediquen a visitar, no com autoritat municipal, sinó com a membres d’un partit, algunes d’aquestes obres, volent d’aquest manera aprofitar la propaganda institucional per confundir a la població, i sufragar d’aquesta manera el que és pura propaganda partidista.

[@more@]

Segons Garcia, el fet d’haver apostat únicament per la privatització del subsol i de tot l’aparcament a la ciutat, sense donar cap alternativa a la població, hauria de ser suficient per avergonyir-se i demanar disculpes, i per contra, sembla enorgullir-los, fet que demostra, segons el candidat ecosocialista, com es governa per a les grans empreses, i d’esquena a la població
        Com alternativa a la privatització i el posar-se tots baix la dependència de Lubasa si es vol poder aparcar el vehicle a la ciutat,  Garcia ha reiterant la necessitat de la creació de parcs d’aparcaments gratuïts dissuasoris en les principals entrades de la ciutat “ si aconseguirem la creació de zones d’aparcament en les afores, i connectar aquestes amb el centre per mitjà dels transport públic, ens estalviaríem bona part del caos circulatori de la gent dels altres pobles que ve a la ciutat per motius laborals, compres…etc”
         La potenciació dels carrils bicis seria un altres dels aspectes la ciutat creix, els carrers es peatonalitzen, però mai es creen carrils bicis, per tant, és difícil demanar que s’empre aquest mitjà de transport si no existeixen vies per a ell”       Un altra de les mesures és la potenciació del transport públic, reforçant i abaratint la xarxa d’autobusos urbans, i sobre tot apostant pel tramvia de veritat, i no el sucedani del PP
Per al candidat d’esquerres, “ el PP no s’hauria d’enorgullir d’haver creat nosequantes places d’aparcament privat, ja que segurament han estat en concordança a les eliminades directament de l’aparcament públic, per actuacions urbanes qüestionables, allò realment positiu haguera estat solucionar el problema de la gent respecte a la dependència del vehicle privat, i ací no s’ha fet absolutament res, més al contrari; quan més vehicles i més caos urbà, ajudant-lo reduint els aparcaments públics, més benefici a les empreses amigues per la privatització de l’aparcament

Castelló 28 de març   de 2007

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.